سازماندهی محتوا در طراحی سایت 1
نوشته شده توسط : hiwebex

انواع طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت اغلب ساختار غیر کاربردی برای وب سایت ها دارند، زیرا درک و پیش بینی آن ها برای کاربران بسیار دشوار است. طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت برای سایت های کوچک برای لینک ها و سایت هایی که مخاطبان تحصیل کرده باشند یا با تجربه بوده و دانش پایه ای نسبت به موضوع داشته باشند، مناسب است. در این متن در مورد سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت و سلسله مراتب در ارائه مطالب سایت مطالبی عنوان خواهد شد.

 

سلسله مراتب محتوا در طراحی سایت

سلسله مراتب اطلاعات برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت بهترین راه برای سازماندهی پیچیده ترین اطلاعات است. از آنجا که وب سایت ها معمولاً بر اساس یک صفحه اصلی سازماندهی محتوا در طراحی سایت را انجام می دهند و سپس به صفحات منوی زیر مجموعه لینک داده می شوند، معماری سلسله مراتبی برای سازماندهی محتوا به ویژه برای سازماندهی وب سایت مناسب است.

نمودارهای سلسله مراتبی برای شرکت ها و نهادها مفهومی بسیار آشناست، بنابراین بیشتر کاربران این ساختار را به آسانی درک می کنند. یک سازماندهی سلسه مراتبی برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت باعث می شود رویکردی مفید در تحلیل های محتوای سایت داشته باشید، زیرا سلسله مراتب تنها با محتوای سازمان یافته مناسب عمل می کند.

ساده ترین شکل ساختار سایت سلسله مراتبی برای سازماندهی محتوا یک مجموعه ستاره است که مجموعه ای از صفحات، آرایشی را حول محور صفحه اصلی تشکیل می دهند.

اکثر وب سایت ها نوعی معماری سلسه مراتبی یا درخت چندمنظوره را برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت انتخاب می کنند. این ترتیب دسته بندی ها و زیرشاخه های اصلی دارای مزیتی قدرتمند برای سازماندهی سایت پیچیده است، زیرا بیشتر افراد با سازمان های سلسله مراتبی آشنا هستند و می توانند به راحتی الگوهای ذهنی ساختار سایت را تشکیل دهند.

در مطالب آتی در مورد سازماندهی محتوا در انواع طراحی سایت و کاربردهای آن و همچنین ادامه بحث در مورد ساختار و شکل مناسب ارائه اطلاعات در سایت می پردازیم. با ما همراه باشید.

متن قبل: طرح محتوا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: